El proper dilluns 15 de novembre és el Dia Mundial Sense Alcohol. Per tal de commemorar aquest dia, l'Associació Manresana d'Alcohòlics Rehabilitats (AMAR) ha programat dues accions informatives sobre l'alcoholisme que tindran lloc aquest proper dissabte, 13 de novembre. Durant el dia, entre les 10 i les 13 hores i entre les 17 i les 20 hores, instal·laran una taula informativa a la plaça Sant Domènec.
La segona acció es durà a terme durant la nit de dissabte a diumenge. Alguns membres de l'entitat acompanyaran patrulles dels Mossos d'Esquadra que realitzin controls d'alcoholèmia per tal d'informar sobre temes relacionats amb l'alcoholisme a aquelles persones que donin positiu en els controls.
Alcohòlics Rehabilitats farà accions pel Dia Mundial sense Alcohol
Societat
El Dia Mundial és dilluns, però l'associació farà les accions dissabte
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
11 de novembre de 2010 a
les 16:29
Et pot interessar
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
-
Societat
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
