Montserrat nevada el passat 8 de març de 2010. Foto: Antònia Puig
El canvi de temps ja és a la cantonada. Després de cinc nits de fred extrem aquest dijous arribaran els efectes d'una llevantada que podria dur neu a la comarca. Abans però, es repetirà una altra matinada amb temperatures àmpliament negatives.
Està previst que abans de l'alba els núvols facin acte de presència. A partir del migdia es poden iniciar les primeres precipitacions que amb el pas de les hores poden emblanquinar la comarca per sobre dels 400 metres. A mesura que avancin les hores la precipitació es pot intensificar però la cota pot augmentar ràpidament per sobre dels 800-900 metres. Per divendres, la precipitació pot deixar entre 20 i 50 litres en forma de pluja.
De moment, el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís que indica que és probable l'acumulació de 2 cm per sobre dels 500 metres al llarg de dijous.
Avís nevades dijous 27 de gener (http://www.meteo.cat/servmet/smr/GA_SMR__242-550-1.html).
Alguns punts del Bages es podrien emblanquinar la tarda de dijous
Societat
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa Redacció
-
Esports La Ignasiana estrena una ruta de dos dies entre Fraga i Manresa en la sisena edició Redacció
Publicat el
26 de gener de 2011 a
les 17:20
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa un taller gratuït de benestar emocional per a dones durant el mes de juliol
-
Societat
El carrer de la Pau de Manresa quedarà tallat aquest diumenge pel desmuntatge d'una grua
-
Societat
Castellbell rebrà 360.000 euros de la Generalitat per renovar els vestidors del camp de futbol
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa il·luminarà la façana pel Dia de la Síndrome Rubinstein-Taybi
-
Societat
«No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages
-
Societat
Navarcles obté prop de 260.000 euros de la Generalitat per reurbanitzar la plaça del General Prim
