Althaia celebra, amb una activitat divulgativa, la Setmana Mundial de l'al·lèrgia convocada per l'Organització Mundial de l'Al·lèrgia, (WAO) i la Societat Espanyola d'Al·lergologia. Sota el lema "Al·lèrgia, un problema de salut pública" es pretén posar de manifest l'augment de la prevalença de les malalties al·lèrgiques i les necessitats dels pacients que les pateixen.
Per commemorar aquesta Setmana, la Fundació Althaia instal·larà aquest divendres, 8 d'abril, un punt d'informació, sumant-se així a una iniciativa en la qual hi participen 35 hospitals d'arreu de l'estat espanyol. La taula informativa, que s'ubicarà al vestíbul de les noves dependències de consultes externes de Sant Joan de Déu, funcionarà entre les 10.00 i les 13.00 hores. Hi haurà la presència continuada d'al·lergòlegs d'Althaia que donaran consells i estratègies per tal de prevenir i tractar tot tipus d'al·lèrgies.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2011 a
les 18:45
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
