El dia 31 de desembre, a l'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet es farà un esdeveniment molt especial: el Sopar de Cap d'Any en companyia. És una iniciativa de l'alumnat de segon curs del cicle Atenció a persones en situació de dependència, que l'està organitzant perquè tothom tingui amb qui passar la nit de Cap d'Any.
La idea va sorgir arran de la visita d'un exalumne, Ángel Rodríguez, que va anar a l'Escola a explicar la seva experiència en la creació d'una empresa de serveis d'atenció domiciliària. Durant la sessió, es va abordar el tema de la soledat, i aquella primera idea va anar agafant forma de la mà de l'alumnat, amb l'objectiu d'organitzar un acte d'acompanyament perquè ningú hagi de passar la nit de Cap d'Any en soledat.
El sopar començarà a les 8 del vespre del diumenge 31 de desembre, a l'Escola Montserrat, i s'allargarà fins a la 1 de la matinada, per compartir les campanades i el raïm. L'acte serà patrocinat per la Fundació Mémora per tal que no tingui cap cost per a les persones usuàries ni les voluntàries.
L'alumnat està treballant en l'organització del sopar, la seva difusió, el contacte amb entitats i col·lectius i, fins i tot, s'està organitzant logística de recollida i trasllat per a les persones que vulguin assistir-hi.
Està pensat especialment per a persones de Sant Vicenç de Castellet i municipis de l'entorn. Els organitzadors ja estan en contacte amb Serveis Socials del municipi i amb el CAP, on els propers dies participaran en una sessió de l'Escola de Salut, per donar a conèixer aquesta iniciativa. Tothom qui vulgui assistir al sopar, s'ha d'inscriure al telèfon 660 23 58 43.
[naciomanresa]
Alumnat de l'Escola Montserrat organitza un sopar de Cap d'Any per a persones que estan soles
Societat
L'acte serà patrocinat per la Fundació Mémora per tal que no tingui cap cost per a les persones usuàries ni les voluntàries
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
15 de desembre de 2023 a
les 15:44
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
