
Els alumnes de l'escola Renaixença amb l'arbre. Ajuntament Manresa
Alumnes de l’escola Renaixença han plantat aquest dimarts al matí un arbre a la plaça Independència, davant del centre educatiu. Es tracta d’un acte simbòlic, que s’emmarca en els actes de celebració del 75è aniversari de l’escola i que té un doble objectiu. Per una banda, contribuir a què els alumnes donin més valor a les zones verdes de la ciutat i, per l’altra, que les actuals generacions de la Renaixença identifiquin aquesta nova plantació amb la celebració dels 75 anys de l’escola.
En concret, s’ha plantat un arbre de l’espècie albízia, que ha cedit l’Ajuntament. Es tracta d’una espècie diferent de la resta d’arbres que hi ha a la plaça –que són alzines–, per tal que s’identifiqui aquesta nova plantació amb la celebració de l’escola Renaixença.
La plantada de l’arbre s’ha coordinat amb el servei de jardineria de l’Ajuntament per tal d’escollir l’espai i el temps adequat. L’albízia es planta en substitució d’una alzina que havia mort.
A més dels alumnes, a la plantada també hi han participat mestres, pares i mares i exalumnes.