De gener a juny d'aquest 2022, dos grups d'alumnes de quart d'ESO de la Salle faran el projecte d'aprenentatge i servei comunitari al Bosc de Can Font. En aquesta ocasió els alumnes de la Salle identificaran la vegetació del Parc de Can Font i participaran en la seva neteja, en col·laboració amb el Centre de Recursos TEA i l'AVV de la Carretera de Santpedor.
Tant la Salle com el Parc de la Séquia consideren una gran oportunitat participar d'aquest projecte d'aprenentatge i servei comunitari ja que vincularà aquests alumnes amb el Parc de Can Font, els donarà eines per conèixer el seu entorn, reforçarà el teixit del barri i servirà per donar a conèixer més el Parc i conscienciar la població de la importància de mantenir-lo net.
Des de fa més de 10 anys, els estudiants de 4rt d'ESO de la Salle de Manresa participen en el projecte d'aprenentatge i servei comunitari. Aquest projecte demana a les escoles i instituts destinar un mínim d'hores (20h) a projectes en col·laboració amb entitats de l'entorn.
El Parc de la Séquia també hi participa des de fa tres anys amb diferents instituts de la ciutat oferint el projecte anomenat Reduïm la petjada ecològica, amb l'objectiu de conscienciar l'alumnat de la ciutat sobre la importància de reduir el consum i l'impacte de les persones sobre l'entorn, tot aplicant aquesta mirada en diferents espais del Parc de la Séquia.
Alumnes de la Salle col·laboren en un projecte d'aprenentatge i servei comunitari amb el Parc de la Séquia
De gener a juny d'aquest 2022, dos grups d'alumnes de quart d'ESO del centre faran el projecte al Bosc de Can Font
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2022 a les 18:30
Actualitzat el 20 de gener de 2022 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà