06
de març
de
2019, 11:05
Actualitzat:
11:17h
El projecte d'Erasmus SFUWOL (Skills for Life, Working for Future) tornar a picar a la porta de l'Institut Guillem Catà. Aquest cop un grup d'alumnes de segon de Batxillerat acompanyats de dos professors van visitar el centre de secundària Utajärven Lukio d'Utajarvi (Finlàndia) la setmana del 24 de febrer al 2 de març.
Els alumnes que prenen part en aquest projecte provenen de centres de secundària d'Itàlia (Roma), República Txeca (Příbram), Finlàndia (Utajärvi) i Grècia (Volos) i la temàtica del projecte és l'ús de les noves tecnologies aplicades al desenvolupament personal i l'educació.
En aquest cas els alumnes van participar en un seguit d'activitats relacionades amb el món de l'emprenedoria i en concret, orientades a l'aprenentatge del món de l'empresa. Els alumnes van desenvolupar la creació d'un business plan. En relació a aquest apartat, van crear una idea de negoci i van dissenyar el pla de viabilitat, els possibles usuaris, possibilitats de finançament i la seva sostenibilitat. Una comissió d'experts va triar el projecte més viable de tots els que es van presentar.
Per dur a terme aquesta tasca, van haver d'aprendre l'ús d'eines relacionades amb les noves tecnologies com el prezi i el canva.
Paral·lelament, també van tenir l'oportunitat de visitar un parc natural i a més de conèixer una mica més el seu funcionament, van fer activitats tan interessants com la gestió de la neu i la seva importància, com també una activitat de raquetes de neu. Aprofitant la proximitat amb la localitat de Rovaniemi, els alumnes van visitar el Pare Nadal, que en ple mes de febrer encara feia hores extres. La dortida també va servir per poder contemplar les aurore boreals.
Els alumnes que prenen part en aquest projecte provenen de centres de secundària d'Itàlia (Roma), República Txeca (Příbram), Finlàndia (Utajärvi) i Grècia (Volos) i la temàtica del projecte és l'ús de les noves tecnologies aplicades al desenvolupament personal i l'educació.
En aquest cas els alumnes van participar en un seguit d'activitats relacionades amb el món de l'emprenedoria i en concret, orientades a l'aprenentatge del món de l'empresa. Els alumnes van desenvolupar la creació d'un business plan. En relació a aquest apartat, van crear una idea de negoci i van dissenyar el pla de viabilitat, els possibles usuaris, possibilitats de finançament i la seva sostenibilitat. Una comissió d'experts va triar el projecte més viable de tots els que es van presentar.
Per dur a terme aquesta tasca, van haver d'aprendre l'ús d'eines relacionades amb les noves tecnologies com el prezi i el canva.
Paral·lelament, també van tenir l'oportunitat de visitar un parc natural i a més de conèixer una mica més el seu funcionament, van fer activitats tan interessants com la gestió de la neu i la seva importància, com també una activitat de raquetes de neu. Aprofitant la proximitat amb la localitat de Rovaniemi, els alumnes van visitar el Pare Nadal, que en ple mes de febrer encara feia hores extres. La dortida també va servir per poder contemplar les aurore boreals.