Un grup d'alumnes de tercer d'ESO de l'Institut Lacetània ha participat en un projecte d'aprenentatge i servei organitzat per la Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera, durant el qual han treballat i après sobre el consum conscient i la millora de la convivència. En el marc d'aquest projecte, els i les alumnes han fet un treball de recerca sobre aquests temes i sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.
El resultat d'aquest treball ha estat un vídeo i una exposició que, amb el lema Per un món millor, planteja alguns dels principals problemes mediambientals actuals com la manca d'aigua i la seva contaminació, la contaminació de l'aire, el canvi climàtic i l'escalfament global, la contaminació dels mars i oceans i la biodiversitat. Per cadascun d'aquests temes, els alumnes han elaborat uns pòsters en què s'exposa la situació i es plantegen solucions o accions a realitzar per aconseguir un planeta més sostenible.
Alumnes del Lacetània proposen solucions per a un món més sostenible
Han fet un vídeo i una exposició on han tractat problemes com l'accés a l'aigua, la contaminació de l'aire o el canvi climàtic
ARA A PORTADA
-
Adif admet que no té «cap previsió» per a la reobertura de l'R4 entre Manresa i Terrassa Pere Fontanals
-
Jutgen un manresà per deixar-ne borni un altre estavellant-li un got a la cara la nit de Nadal Pere Fontanals
-
-
-
Sant Fruitós de Bages repartirà 3.500 racions d'arròs a la Festa de l'Arròs del 15 de febrer Redacció
Publicat el
03 de juliol de 2023 a
les 17:57
Actualitzat el
03 de juliol de 2023 a les
18:02
Et pot interessar
-
Societat
La Clínica Sant Josep estrena una Unitat de Memòria pionera a la Catalunya Central
-
Societat Sant Fruitós celebra la 7mana de l'Arròs amb propostes gastronòmiques locals
-
Societat
L'alumnat de l'Institut Lacetània impulsa activitats per fomentar el català a escoles de Manresa
-
Societat
Un estudi de l'ICS a la Catalunya Central, premiat per analitzar el consum real de sal
-
Societat
Tall de trànsit al carrer del Carme, dimecres al matí
-
Societat
La CNT Manresa impulsa un curs de formació sobre prevenció de riscos laborals i psicosocials
