L'estació de la Renfe de Manresa ha viscut un desplegament policial molt poc freqüent aquest dissabte a la tarda per detenir un home que s'ha posat agressiu en el tren que arribava de Lleida.
Des del comboi s'ha comunicat als Mossos d'Esquadra que un home, de 29 anys i veí de Barberà del Vallès, s'havia posat molt agressiu quan el revisor li ha demanat el bitllet, que no portava a sobre. L'avís ha fet que la policia hi destinés un ampli dispositiu acompanyat l'una ambulància del SEM i un vehicle de suport.
Sobre 1/4 de 7, quan el comboi ha arribat a Manresa, els agents han intentat detenir-lo per ha agredit un mosso que ha resultat ferit de caràcter lleu. Davant d'aquest fet, al final hi havia cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues furgonetes dels ARRO.
Finalment, l'home ha estat detingut per un delicte d'atemptat a agent de l'autoritat.
Ampli desplegament policial a la Renfe de Manresa per un home agressiu en un comboi de Lleida
Fins a cinc patrulles dels Mossos i dues furgonetes dels ARRO s'han dirigit a l'estació per a detenir-lo
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’agost de 2021 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Societat
Manresa renova l'àrea infantil de la plaça de la Música
-
Societat
Obres a la cruïlla de la carretera de Vic amb Era Firmat i Lladó per millorar la mobilitat
-
Societat
Una mare i els seus fills, desnonats per un fons voltor al Barri Antic de Manresa
-
Societat
El Ualapop al Carrer torna amb 78 parades en la seva novena edició
-
Societat
L'escola bressol Petit Estel de Súria obre una aula de lactants
-
Societat
Manresa il·luminarà la façana de l'Ajuntament de blau pel Dia contra el maltractament infantil
