Antoni Erro serà president de la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (FAVM) quatre anys més després que aquest dissabte l'assemblea d'associacions de veïns de la ciutat ha ratificat la seva candidatura, que era l'única que es presentava, per 10 vots a favor, 4 en contra, una abstenció i un vot nul.
La llista estava encapçalada per l'expresident de l'AVV de Cal Gravat a la presidència, Marina Hosta de l'AVV Sagrada Família a la vicepresidència, Ramon Caballol, de l'AVV Saldes-Plaça Catalunya com a secretari, Genoveva Gorchs, de l'AVV Mion-Puigberenguer com a tresorera, i Maria Dolors Terra de l'AVV Passeig i Rodalies i Lluís Brucart de l'AVV Sant Pau com a vocals.
La participació ha estat de 16 barris dels 19 federats, amb les absències de l'AVV Poble Nou, AVV de la Font dels Capellans i AVV Viladordis.
Antoni Erro renova com a president de la Federació de Veïns de Manresa per 4 anys més
Societat
La candidatura que encapçalava l'expresident de l'AVV de Cal Gravat ha estat ratificada en assemblea aquest dissabte
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Societat Manresa inicia les obres que connectaran l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
11 de desembre de 2021 a
les 18:47
Actualitzat el
11 de desembre de 2021 a les
18:55
Et pot interessar
-
Societat
Les festes del barri de Sant Pau alteraran el trànsit a Manresa fins dilluns vinent
-
Societat
Les obres de FGC al túnel de Santa Clara comportaran afectacions de trànsit durant sis mesos
-
Societat
Sant Fruitós reunirà el món cinegètic en la 9a edició de la Fira del Caçador
-
Societat
Un cirurgià marroquí explicarà a Manresa la seva experiència mèdica a Gaza
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa una campanya per l'Orgull LGTBI+
-
Societat
La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat
