Per primer any tindrà lloc el Festival de Paisatges Barcelona, una proposta d'activitats per a tots els públics a les comarques de l'Anoia, Bages, Moianès i Osona. La cita tindrà lloc tots els caps de setmana del 17 de setembre al 9 d'octubre i oferirà activitats guiades per empreses locals que permetran descobrir els paisatges de tardor de les comarques que integren la marca turística de Paisatges Barcelona.
A peu, en bicicleta elèctrica o de muntanya, fent activitats de ioga o amb cavalls, tastos de productes locals i de vins... l'oferta, pensada per a tots els públics, permetrà descobrir un entorn natural i cultural molt a prop de casa.
El festival està organitzat per la Diputació de Barcelona i els consells comarcals de l'Anoia, Bages, Moianès i Osona, amb la participació de setze empreses turístiques d'aquestes comarques.
Al Bages s'oferiran activitats com una sessió de ioga a Castelladral, una ruta literària i una altra de senderisme per Montserrat, un joc de pistes a Mura i rutes en bicicleta pels boscos de Sallent i per l'entorn del monestir de Sant Benet de Bages.
Tota la informació de les activitats i reserves es pot trobar al blog de Barcelona és molt més de la Diputació de Barcelona.
[noticia]105086[/noticia]
Arrenca el primer Festival de Paisatges Barcelona per descobrir la natura i gastronomia de la Catalunya Central
La cita tindrà lloc tots els caps de setmana del 17 de setembre al 9 d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2022 a les 17:47
Actualitzat el 13 de setembre de 2022 a les 18:16
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris