Agents de la Policia Local de Manresa han detingut aquest divendres al vespre a la plana de l'Om un jove de 25 anys que acumula més de 40 detencions. En aquesta ocasió ha estat detingut per una temptativa de furt i per atemptat a agent de l'autoritat.
Els fets han passat poc abans de 2/4 de 9 del vespre quan una patrulla no uniformada de la Policia Local de Manresa ha vist com un jove intentava furtar el mòbil d'una vianant. La patrulla, amb el suport d'una altra uniformada, ha aturat el pispa per procedir al seu escorcoll i contenció. El jove s'ha resistit a l'escorcoll i ha intentat donar un cop de puny a un agent, motiu pel qual ha estat reduït i detingut.
El dispositiu policial integrava el dispositiu conjunt Tremall, portat a terme aquest estiu entre Mossos, Policia Local i Cos Nacional de Policia. La patrulla no uniformada circulava per la plana de l'Om i el passeig de la República després de rebre la queixa dels comerços sobre la presència d'un grup d'homes, habituals a la zona, que es trobaven beguts i que molestaven els vianants que passaven pel carrer.
Arresten un manresà de 25 anys que acumula més de 40 detencions
Aquest divendres ha estat detingut per temptativa de furt i atemptat a agent de l'autoritat
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 22:15
Actualitzat el 24 de setembre de 2021 a les 22:17
Et pot interessar
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari