Cardona celebra el dissabte 19 de novembre la 2a Festa pels Drets dels Infants amb diversos actes lúdics i de sensibilització per als nens i nenes de Cardona i les seves famílies. La plaça de la Fira acollirà els actes que han organitzat l'Esplaia't!, les AMPA's de Cardona, l'Agrupament Escolta Hug Folc i Creu Roja de Cardona.
Les activitats començaran a les 11 del matí amb la pintada de l'Arbre dels Desitjos, un gran mural en forma d'arbre en el que els nens i nens que participin en l'activitat escriuran els desitjos pels drets dels infants. Un cop completada l'activitat s'obsequiarà als participants amb una fruita.
De dos quarts de dotze a dos quarts d'una es podrà participar en diversos jocs tradicionals i de cucanya i, a partir de dos quarts d'una a la Sala dels Dolors es representarà el conte "La videoconsola d'en Jordi i el plat de mill de la Salima".
Del grup d'educació d'Amnístia Internacional Catalunya.
Amb la celebració de la 2a Festa pels Drets dels Infants, Cardona se suma a la commemoració del Dia Universal dels Drets dels Infants, que se celebra cada any el 20 de novembre.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de novembre de 2011 a
les 22:37
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació de Veïns de Viladordis presenta el calendari d'activitats per al 2026
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
