El campus d'estiu Vitamina-E arriba enguany a la seva 11ena edició oferint als sanfruitosencs un munt d'activitats durant els matins d'estiu. Aquest any les activitats es duran a terme durant 5 setmanes, del 25 de juny al 27 de juliol.
Aquesta activitat esportiva de l'estiu a Sant Fruitós de Bages, organitzada per l'Ajuntament i el Consell Esportiu del Bages va dirigida a infants nascuts del 2004 al 2014 (ambdós inclosos).
L'horari serà des de les nou del matí fins a la una del migdia, amb la possibilitat d'ampliar l'horari de vuit a nou del matí i d'una a dues del migdia. Les places són limitades i en un inici es podrà fer la inscripció per a un màxim de 4 setmanes, ampliables en el cas d'existir places vacants.
El termini per a realitzar les inscripcions és del 21 de maig al 8 de juny, a l'oficina de l'Àrea d'Atenció a les persones els matins de nou a dues del migdia i les tardes de dijous de les cinc a les set de la tarda i de dilluns a dijous a les oficines del Nexe-Jove, de dos quarts de cinc a dos quarts de dos quarts de vuit del vespre. Enguany també es poden fer inscripcions via email, podeu trobar les instruccions a la pàgina web.
Per tal de resoldre tots aquells dubtes o qüestions que puguin sorgir als pares, s'ha programat uns sessió informativa pel proper dimarts 30 de maig a les vuit del vespre al Nexe-Espai de Cultura on es donarà informació més detallada de totes les activitats.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2018 a les 10:24
Actualitzat el 28 de maig de 2018 a les 10:28
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»