Del 8 al 14 d'octubre Sant Fruitós de Bages celebra una setmana d'activitats destinades als joves en la qual també es presentarà el projecte del nou Casal de joves.
La primera de les activitats programades va ser el taller d'impressió 3D que es va realitzar el dilluns 8 d'octubre a les 5 de la tarda al NexeJove i on es va poder descobrir el funcionament d'aquesta tecnologia en auge.
Avui dimarts 9 i demà dimecres 10, des de les 4 de la tarda fins les 8 del vespre, és realitzarà la pintada d'un mural participatiu en el marc del projecte comarcal +ART. La participació en aquesta activitat està oberta a tota la població i es durà a terme a la Carretera de Vic, al costat de l'Ajuntament.
A mitjans de setmana, el dijous dia 11 es durà a terme la presentació del projecte del Nou Casal de Joves, a les 20:30 h al Nexe-Espai de Cultura, un unboxing emès per Youtube i l'actuació de l'esbart santfruitosenc Som Riu d'Or.
La proposta esportiva arribarà el divendres dia 12 d'octubre amb el Torneig de 12 hores de vòlei al pavelló municipal. Com ja és habitual hi haurà dues categories: la blanca per amateurs i la negra per a experimentats. Els equips s'han d'inscriure prèviament al NexeJove i el preu és de 5€ per equip.
El plat final de la setmana arribarà el divendres 13 amb el concert de Txocan's que començaran animant l'ambient seguits de l'actuació principal amb La Otra & Las Locas del Co. El grup actuarà a partir de les 11 de la nit al pavelló d'esports i la festa continuarà amb els DJs locals Berna i Kandish. El preu de les entrades és de 3€ si s'adquireix anticipadament o de 5€ el mateix dia del concert. Us recordem que els menors de 16 anys hauran d'anar acompanyats pel seu pare, mare o tutor legal i si es compren les entrades anticipades s'obsequiarà amb 1 entrada per a l'acompanyant.
Art, música, esport i noves tecnologies, a la Setmana Jove 2018 de Sant Fruitós
Societat
Del 8 al 14 d'octubre el municipi viurà una setmana d'activitats destinades als joves en la qual també es presentarà el projecte del nou Casal de joves
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Successos Fiscalia de Menors també demana l'internament tancat per als dos nous detinguts pel crim de Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
09 d’octubre de 2018 a
les 19:16
Actualitzat el
09 d’octubre de 2018 a les
19:32
Et pot interessar
-
Societat
Fundació «la Caixa» aporta 50.000 euros a Althaia per equipar l'Edifici del Coneixement
-
Societat
L'ICS Catalunya Central estrena una web per donar visibilitat a la recerca i la innovació
-
Societat
L'Escola Jeroni de Moragas amplia dues unitats i atendrà 289 alumnes aquest curs
-
Societat
La 24a Setmana de Jocs al Carrer tanca amb bona resposta malgrat els canvis d'ubicació
-
Societat
Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa
-
Societat
Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027
