Artés ha marcat 42,4ºC de màxima aquest dissabte, en el tercer dia consecutiu que supera els 42ºC -42,8ºC dijous i 42,6ºC divendres-. A diferència dels darrers dos dies, aquest dissabte les temperatures màximes del país s'han desplaçat cap al nord-oest: Sant Romà d'Abella (Pallars Jussà) ha marcat 43m1ºC, Tremp (Pallars Jussà) ha tingut una màxima de 43ºC i Organyà (Alt Urgell), de 42,7ºC.
[nointext]
El tercer dia d'onada de calor ha tornar a deixar al Bages nombroses estacions que han tornat a superar els 40ºC de màxima. Segons els registres de Meteocat, Artés ha tingut una màxima de 42,4ºC; Cardona, de 41,2ºC; Sant Salvador de Guardiola, de 41ºC i Castellnou de Bages, de 40ºC. Les estacions d'AEMet han assenyalat una màxima de 40,1ºC a Balsareny, una de 39,3ºC a Manresa i uns suaus 33,5ºC a Monistrol de Montserrat, a més d'una màxima a Moià de 37ºC.
[intext1]
Fora de les dades oficials, Meteoclimàtic ha observat 40,9ºC a Súria, 40,4ºC a Fals, 40,8ºC a Valls de Torroella i 42,3ºC a Sant Mateu de Bages, a més de 37,9ºC a Monistrol de Calders i una màxima a Santa Maria d'Oló de 38,8ºC.
[intext2]
[h3]Un diumenge similar[/h3]
La predicció del Servei Meteorològic de Catalunya assenyala un diumenge molt similar a aquest dissabte pel que fa a les temperatures, amb unes mínimes lleugerament més altes, i unes màximes que poden ser puntualment més altes a Ponent i a la vall de l'Ebre.
[noticia]98850[/noticia]
Artés supera els 42ºC per tercer dia consecutiu
La majoria d'estacions del Bages han tornat a superar els 40ºC, en una jornada en què els valors més alts han estat al Pirineu occidental
- Artés ha tingut una temperatura màxima de 42,4ºC aquest dissabte -
- AjArt
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
Publicat el
14 d’agost de 2021 a
les 19:54
Actualitzat el
14 d’agost de 2021 a les
20:06
Et pot interessar
-
Societat
L'Institut Lacetània celebra 40 anys de jornades amb el focus en la producció i el consum sostenibles
-
Societat
L'actriu Mont Plans i 150 persones bufen les 25 espelmes de l'Equip d'Atenció Primària Artés
-
Societat
Memoria.cat publica en línia els continguts de l'exposició sobre Manresa l'any de la mort de Franco
-
Societat
L'ICS Catalunya Central valida una eina per millorar l'atenció a l'infart
-
Societat
Afectacions de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou de Manresa per treballs de pavimentació
-
Societat
Jornada de portes obertes per a futurs residents a l'Hospital Sant Joan de Déu
