Un home, veí de Súria, de 68 anys, ha resultat mort en un atropellament al pàrquing de l'Ateneu les Bases de Manresa aquest dimarts al voltant d'1/4 de 12 del migdia per un turisme conduït per un veí de Monistrolet de Rajadell de 52 anys. El turisme sortia de la seva plaça d'aparcament i va envestir la víctima, que passava pel darrere.
[intext1]
Fins al lloc del sinistre mortal es van desplaçar diverses patrulles de la Policia Local de Manresa i ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que va traslladar la víctima a la Mútua de Terrassa, on no li van poder salvar la vida.
[intext2]
Els agents de la Policia Local de Manresa van sotmetre el conductor del turisme a la prova d'alcoholèmia i va donar un resultat negatiu.
Atropellament mortal al pàrquing de l'Ateneu les Bases de Manresa
Un veí de Súria de 68 anys ha estat envestit per un turisme que sortia d'una plaça d'aparcament
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’octubre de 2023 a
les 11:19
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós recull ADN de gossos per sancionar conductes incíviques a la via pública
-
Societat
El Guillem Catà atura sortides i activitats fora d'horari com a mesura de pressió
-
Societat
La Masoveria Urbana de Càritas Manresa, finalista al Festival de la Innovació Social
-
Societat
Castellbell i el Vilar completa la primera fase de rehabilitació del cementiri municipal
-
Societat
Mor Sílvia Flotats, funcionària històrica de Joventut i Universitats de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
Les faves seran les protagonistes del Mercat de la Terra de Sant Fruitós
