Un home, veí de Súria, de 68 anys, ha resultat mort en un atropellament al pàrquing de l'Ateneu les Bases de Manresa aquest dimarts al voltant d'1/4 de 12 del migdia per un turisme conduït per un veí de Monistrolet de Rajadell de 52 anys. El turisme sortia de la seva plaça d'aparcament i va envestir la víctima, que passava pel darrere.
[intext1]
Fins al lloc del sinistre mortal es van desplaçar diverses patrulles de la Policia Local de Manresa i ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que va traslladar la víctima a la Mútua de Terrassa, on no li van poder salvar la vida.
[intext2]
Els agents de la Policia Local de Manresa van sotmetre el conductor del turisme a la prova d'alcoholèmia i va donar un resultat negatiu.
Atropellament mortal al pàrquing de l'Ateneu les Bases de Manresa
Societat
Un veí de Súria de 68 anys ha estat envestit per un turisme que sortia d'una plaça d'aparcament
ARA A PORTADA
-
Esports La bagenca Anna Recuenco corona la millor marca mundial de l'any sub16 en llançament de disc Pere Fontanals
-
Política El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs Pere Fontanals
-
Successos Detenen dos homes a Sallent que portaven eines utilitzades per robar en domicilis Pere Fontanals
-
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
Publicat el
25 d’octubre de 2023 a
les 11:19
Et pot interessar
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
-
Societat
Artés millora diversos equipaments municipals durant l'estiu
-
Societat
Treballs de pintura provocaran talls de trànsit aquest dijous al vespre a Manresa
-
Societat
Els asfaltatges a Manresa arribaran aquest dijous al carrer Josep Guitart
-
Societat
Cardener Viu es constitueix per oposar-se a la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages
-
Societat
Tap'Antic 2026: aquestes són les 21 tapes que podràs degustar al Centre Històric de Manresa
