L'accident de dos turismes aquest migdia de dimarts ha acabat amb una dona de 58 anys i un menor de només 1 any a l'Hospital Sant Joan de Déu en ser envestits com a conseqüència del xoc. Els fets han passat aquest dimarts quan passaven uns minuts de la 1 del migdia a l'alçada del número 71 del Passeig Pere III, quan un turisme Ford Focus conduït per una dona de 36 anys ha encalçat per darrera un Kia Spehia, conduït per un home de 50 anys, que s'havia aturat en un pas de vianants. A causa del desplaçament el turisme ha envaït el pas de vianants atropellant M.C.R.S., de 58 anys i veïna de Manresa i el cotxet de que portava S.C.S., d'1 anys i veí de Sant Fruitós de Bages. Cap dels dos conductors dels vehicles accidentats han resultat lesos.
Els serveis sanitaris han atès les dues persones atropellades en el mateix lloc dels fets i posteriorment han estat traslladades a l'Hospital Sant Joan de Déu on es trobaven pendents de valoració mèdica a l'hora d'escriure aquest succés. La conductora del Ford Focus ha donat 0,32mg/l en aire espirat en el test d'alcoholèmia que li ha fet passar la Policia Local.
Atropellats una dona i un nen d'1 any en el xoc de dos cotxes
La conductora del vehicle que ha provocat l'accident ha donat positiu en el test d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de setembre de 2011 a les 21:35
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous