Un veí de Manresa de 73 anys ha resultat ferit lleu per un atropellament aquest dilluns al matí a la capital del Bages. El succés s'ha produït a les 1/4 i 5 minuts de 12 del matí a la carretera del Pont de Vilomara, a l'altura del número 87. Un turisme, conduït per un veí de Cerdanyola del Vallès de 37 anys ha atropellat l'home.
El ferit ha estat atès per personal sanitari, inicialment, al lloc dels fets i posteriorment ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa.
Atropellen un home de 73 a la carretera del Pont de Vilomara
Societat
L'home ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
17 d’octubre de 2016 a
les 20:21
Actualitzat el
17 d’octubre de 2016 a les
20:25
Et pot interessar
-
Societat
Súria arrenca el Cicle d'Activitats de Medi Ambient amb un taller de compostatge casolà
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
