La Policia Local de Manresa ha aturat aquest cap de setmana a dos conductors que han donat positiu penal en la prova d'alcoholèmia que els han realitzat els agents. El primer va ser dissabte a 3/4 de 8 del vespre a la cruïlla entre els carrers Lemmerz i Torruella on un conductor va ser aturat per símptomes i va donar 1,10mg/l en aire espirat en el test d'alcoholèmia, cinc vegades i mitja més que la màxima permesa.
Aquest diumenge a les 6 del matí la Policia Local ha tornat a aturar un conductor per símptomes evidents de conduir sota els efectes de l'alcohol al Passeig del Riu donant 0,89mg/l en aire espirat.
En tots dos casos s'instrueixen diligències policials contra la persona conductora del vehicle com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat del trànsit.
Aturen un conductor que multiplica per 5,5 el màxim l'alcohol permès
Un altre conductor dóna 0,89mg/l en aire espirat
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
Publicat el 04 de desembre de 2011 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
-
Societat
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
