La Policia Local de Manresa ha aturat aquest cap de setmana a dos conductors que han donat positiu penal en la prova d'alcoholèmia que els han realitzat els agents. El primer va ser dissabte a 3/4 de 8 del vespre a la cruïlla entre els carrers Lemmerz i Torruella on un conductor va ser aturat per símptomes i va donar 1,10mg/l en aire espirat en el test d'alcoholèmia, cinc vegades i mitja més que la màxima permesa.
Aquest diumenge a les 6 del matí la Policia Local ha tornat a aturar un conductor per símptomes evidents de conduir sota els efectes de l'alcohol al Passeig del Riu donant 0,89mg/l en aire espirat.
En tots dos casos s'instrueixen diligències policials contra la persona conductora del vehicle com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat del trànsit.
Aturen un conductor que multiplica per 5,5 el màxim l'alcohol permès
Un altre conductor dóna 0,89mg/l en aire espirat
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de desembre de 2011 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS Catalunya Central reconeix el paper docent de les infermeres d'atenció primària
-
Societat
Monistrol homenatjarà el paper de la dona al món de la moto amb el debut de Ladies on Road
-
Societat
Alumnes de primària aprenen a reciclar amb els tallers inclusius del Consorci del Bages i d'Ampans
-
Societat
Althaia rep el reconeixement al projecte transformador en el 50è aniversari de La Unió
-
Societat
Sant Llorenç del Munt impulsa la renovació de la Carta de Turisme Sostenible 2027-2030
-
Societat
La Residència Mont Blanc obté la certificació Libera Dignos
