Les aigües del riu d'Or es troben afectades en forma d'escuma i mortaldat de peixos. En aquest sentit, l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages demana a la població que no es faci ús de captació d'aigua per a cap hort. L'alerta és únicament per l'aigua del riu, en cap cas afecta a l'aigua de la xarxa de subministrament (aigua de l'aixeta).
S'estan estudiant les causes que ho provoquen, entre les quals podria ser l'incendi del passat dia 13 d'agost quan van cremar dues naus industrials.
Avisen d'escuma i peixos morts al riu d'Or al seu pas per Sant Fruitós
Municipis
La contaminació no afecta l'aigua de boca, però es demana no fer servir l'aigua de riu per regar els horts
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català Redacció
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
Publicat el
15 d’agost de 2020 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Municipis
La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis
Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis
Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis
L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis
Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis
Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent
