La jornada Bages Educa ha recuperat el poder de convocatòria i aquest dilluns a la tarda més de 170 persones de la comunitat educativa han seguit una sessió en què s'han plantejat recomanacions i eines per millorar el procés d'aprenentatge a través de l'educació emocional.
La sala de teatre Els Carlins de Manresa ha estat l'escenari d'una jornada organitzada des de l'àrea d'Educació del Consell Comarcal del Bages adreçada a professionals de l'educació i a famílies. La consellera de l'Àrea d'Educació i Cultura del Consell Comarcal del Bages, Sílvia Tardà, va donar la benvinguda al públic i va agrair-los l'assistència.
[h2]Tres ponents[/h2]
La sessió ha comptat amb les ponències de Xavi Bonastre, Laia Mestre i Miquel Missé que han aportat coneixement i recomanacions en matèria d'educació emocional des dels àmbits de la família, de l'escola i l'institut i des d'una perspectiva de gènere. Xavi Bonastre és formador en educació emocional de SEER, entitat de referència en l'àmbit de l'educació i la salut i compta amb àmplia experiència en la facilitació de grups i en l'abordatge del bullying.
Laia Mestres és professional de l'educació emocional amb una àmplia experiència en la implementació de projectes integrals de desenvolupament emocional dirigits a la comunitat educativa. I, finalment, Miquel Missé és sociòleg i activista trans, treballa com a consultor i formador en l'àmbit de les polítiques públiques per la diversitat sexual i de gènere i la promoció d'una cultura trans plural i crítica.
Bages Educa reuneix més de 170 persones que aprenen les claus de l'educació emocional
Els especialistes Xavi Bonastre, Laia Mestres i Miquel Missé s'adrecen a la comunitat educativa en una nova edició de la jornada organitzada des del Consell Comarcal del Bages
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
Publicat el 15 de desembre de 2022 a les 17:13
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
