La Joviat ha rebut quinze tauletes Huawei Mediapad M3 Lite de mans del BBVA, en una donació per fomentar la igualtat d'oportunitats a les aules entre alumnes de diferents realitats socioeconòmiques.
Els alumnes en situació de vulnerabilitat de secundària es beneficiaran de les tauletes per a la realització del projecte educatiu transversal que la Joviat encara aquest curs 2022/23.
Les tauletes digitals a les escoles permeten a l'alumnat interactuar i millorar les seves habilitats d'aprenentatge, ja que poden realitzar recerques de manera independent per trobar una solució alternativa als problemes plantejats a l'aula.
BBVA dona quinze tauletes a la Joviat per als alumnes en situació de vulnerabilitat
Serviran per a la realització del projecte educatiu transversal que el centre encara aquest curs
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
Publicat el
01 de desembre de 2022 a
les 21:59
Actualitzat el
01 de desembre de 2022 a les
22:05
Et pot interessar
-
Societat
Una vuitantena de persones reivindiquen la col manresana en un sopar a Santpedor
-
Societat
L'Institut Lacetània celebra 40 anys de jornades amb el focus en la producció i el consum sostenibles
-
Societat
L'actriu Mont Plans i 150 persones bufen les 25 espelmes de l'Equip d'Atenció Primària Artés
-
Societat
Memoria.cat publica en línia els continguts de l'exposició sobre Manresa l'any de la mort de Franco
-
Societat
L'ICS Catalunya Central valida una eina per millorar l'atenció a l'infart
-
Societat
Afectacions de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou de Manresa per treballs de pavimentació
