És precisament per això que el nom de la sala hereva de SevenSeven porta el nom de WOW, l'onomatopeia per excel·lència que els anglesos fan servir quan es queden sense paraules. "A través de la tecnologia més avançada, el que proposem al client és una experiència majúscula que no només té en compte la part visual i auditiva, sinó que també prioritza la comoditat i el gaudi", explica a NacióManresa Sergi Torra Matamala, de Grup Ítaca, que continua: "Volem que un tràmit tan fred com és el d'arribar i trobar-te algú que et fa pagar l'entrada, es converteixi en quelcom original". Com s'aconsegueix, això? "Doncs fent que a partir del moment que pagues, passin coses, ja sigui que rebis una notificació comunicant-te que tens una consumició gratis o que el proper dia que vinguis, tinguis l'accés a meitat de preu".
Perquè això passi, efectivament, és necessari comptar amb un dispositiu mòbil que permeti l'usuari estar connectat a la sala en qüestió: "La nostra intenció és crear comunitat i que els nostres seguidors sentin que els tenim en compte i que premiem la seva fidelitat", manifesta Torra, tot afegint que el seu gran aliat en aquesta empresa "és el sistema que estem desenvolupant gràcies a blockchain i web 3.0", dues innovadores tecnologies "altament segures i fiables" que vetllen perquè ningú pugui hackejar les dades de les persones que formin part, en aquest cas, de l'univers WOW. "Treballem de manera descentralitzada, i això permet que la nostra plataforma funcioni com una comunitat propietat dels seus membres, sense cap estructura consolidada de lideratge", detalla.
Dur l'essència dels millors clubs i festivals europeus a Manresa (i més enllà)
En els darrers anys, Sergi Torra s'ha fet un fart de viatjar: "És essencial, per a un negoci, que vagi transformant-se d'acord a les necessitats de la societat", manifesta. En el cas del sector que ell domina, el de l'oci i l'entreteniment, les noves tecnologies han pres un protagonisme sense precedents "que no podem obviar". És per aquest motiu, i amb la voluntat d'esdevenir pioners a Catalunya d'aquesta nova manera de concebre el divertimento (sobretot de la gent més jove), que des de Grup Ítaca s'han volgut amarar d'altres projectes que van començar abans que ells: "Bevem de l'essència dels millors clubs i festivals europeus, que el que ofereixen són experiències d'allò més disruptives i trencadores", subratlla.De fet, la intenció de Grup Ítaca no és quedar-se únicament a la capital del Bages: "Volem portar el model WOW en altres ciutats catalanes, i ja estem treballant perquè això succeeixi", avança, mentre apunta que "la màgia d'aquest nou concepte és que cada nit -o dia- és diferent, perquè el que oferim és únic i irrepetible".
Obertura: dissabtes i vigílies de festius
WOW va inaugurar-se el passat dissabte 28 d'octubre, assolint gairebé un ple absolut: "La gent té ganes de coses noves", celebra Torra. L'entrada per a accedir-hi té un preu de 10 euros i només es pot adquirir a taquilla, el mateix dia. També hi ha l'opció de comprar un passi VIP, a 150 euros, que en aquest cas sí que es pot comprar anticipadament a través d'aquest enllaç.De moment, la intenció de Grup Ítaca és obrir les nits de dissabte i les vigílies de festius, tot i que "com que la sala ens permet tantes opcions, també l'hem posat a disposició d'empreses o particulars que vulguin fer celebracions o esdeveniments gaudint de tota la potencialitat que ens ofereixen les noves tecnologies".