La Policia Local de Manresa ha obert diligències policials contra el conductor d'un turisme que va bolcar el vehicle a la plaça Bonavista després de patir una sortida de via i que va triplicar el màxim permès d'alcohol en la prova d'alcoholèmia que li van fer passar, amb 0,63mg/l en aire espirat i també va donar positiu en la de substàncies estupefaents.
L'accident va tenir lloc dissabte a les 6 del matí. Com a resultat de l'accident, el conductor del turisme, de 31 anys, i l'acompanyant, de 33 anys, tots dos veïns de Sant Vicenç de Castellet, van resultar ferits de caràcter menys greu i van ser traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu.
[naciomanresa]
Bolca el cotxe a la plaça de la Bonavista de Manresa anant begut i drogat
Tant el conductor com l'acompanyat van resultar ferits de caràcter menys greus en l'accident
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de desembre de 2023 a
les 11:25
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
