Un helicòpter amb efectius dels GRAE dels Bombers de la Generalitat s'ha desplaçat a Monistrol de Montserrat, entre Sant Joan i Sant Jeroni per evacuar un excursionista que s'ha fet mal a la cama i no podia caminar.
Els Bombers, que han rebut l'avís aquest dissabte a les 13.24 hores, han dut el ferit fins a Santa Cecília on l'esperava una ambulància del SEM que l'ha evacuat a l'Hospital General de Manresa. Es tracta d'un home de 40 anys i veí de Corró d'Avall, terme municipal de les Franqueses del Vallès.
Bombers evacua un excursionista ferit a Montserrat
S'ha fet mal en una cama mentre era entre Sant Joan i Sant Jeroni
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2012 a les 18:09
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix