La gimnasta de l'Egiba Lorena Medina ha fet l'actuació de la seva vida aquest divendres a la Universiada de Txendu, a la Xina, on ha finalitzat quarta a la classificació all around, o sigui la de gimnasta més completa comptant els quatre aparells, només per darrere de les inabastables gimnastes locals Ou Yushan i Luo Huan, i la japonesa Ayaka Sakaguchi, que s'han endut les tres medalles. L'alcoiana Maia Llacer ha finalitzat cinquena.
La gironellenca, que s'havia classificat per a la final en onzena posició, ha completat una actuació brillant oimés tenint en compte que en el terra ha sofert una petita penalització en dificultat després ressentir-se d'unes molèsties al peu en la caiguda d'una diagonal. Després de l'exercici, el seu entrenador Xavi Casimiro li ha aconsellat no continuar, però Medina ha volgut completar el campionat fent l'aparell de salt després d'embolicar-se el peu i malgrat el dolor, i ha aconseguit aquesta gran posició, a l'ombra de les medalles.
Per aparells, la gimnasta de l'Egiba s'ha mostrat molt regular en tots quatre. Ha estat sisena en paral·leles; setena en barra; novena al terra, quan ha estat penalitzada per les molèsties, i onzena en salt, que ha fet ja amb molèsties.
La lesió, però, farà que la gimnasta renunciï a competir dissabte en les finals dels aparells de salt i terra, després de classificar-s'hi. D'aquesta manera posa punt i final a una Universiada històrica per a la gimnàstica manresana.
Dijous, tant ella com Carla Font, també de l'Egiba, havien aconseguit la medalla de vronze per equips amb la selecció espanyola.
Brillant Lorena Medina: quarta en la general de la Universiada de Txengdu... amb molèsties al peu
La gimnasta de l'Egiba renunciarà a les finals de salt i terra que s'han de disputar dissabte després de ressentir-se d'una lesió
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 04 d’agost de 2023 a les 18:08
Actualitzat el 04 d’agost de 2023 a les 18:43
Et pot interessar
-
Societat
Joviat Culinary guanya per tercer any el Concurs d'Escoles de Pastisseria
-
Societat
Comencen els treballs de reparació del paviment del passeig de la República
-
Societat
L'Espai Jove Joan Amades i la Kampana impulsen espais d'estudi assistit per a joves de l'ESO
-
Societat
Pocs viatgers a l'estació de tren de Manresa en el primer dia de restabliment del servei
-
Societat
23 centres de la Catalunya Central s'organitzen per defensar l'escola pública
-
Societat
Obertes les inscripcions per al concurs de la Festa de l'Arròs de Sant Fruitós
