El proper 14 d'octubre, Calders acollirà de nou el Calders Juga, el festival de jocs de taula moderns organitzat per l'associació Caldaus que dedicarà tota un dia (i part de la nit) a l'univers del joc de taula.
L'any passat, el Festival va agafar embranzida pròpia i, desmarcant-se de la festa major, va dedicar tot un dia exclusivament al món dels jocs de taula moderns. La jornada va ser un èxit i enguany repetim format, incorporant noves activitats i aprofitant espais singulars i emblemàtics del poble de Calders com l'antiga fàbrica tèxtil. A més, s'amplien els horaris amb el Calders Juga by Nigth.
El dissabte 14, des de les 10 del matí fins a les 3 de la matinada, Calders es convertirà en un brollador de propostes lúdiques pensades per a tots els públics, des de famílies fins a jugadors experts. Al Calders Juga 23, s'hi podrà trobar un mercat d'intercanvi i venda de jocs de segona mà, botigues, jocs tradicionals i d'habilitat, sessions de rol en llocs únics com la Fàbrica o la presó de Calders, la presència d'autors de jocs com Ferran Renalias (Lacrimosa, La Batalla de Versalles), Guillem Coll (Cazamanzanas, Nilo) o Dani Garcia (Barcelona), així com tornejos i partides de jocs de taula més avançats que requereixen inscripció prèvia. També disposarem d'un espai especial per als més petits.
Podeu trobar tota la informació relativa a la programació, els horaris, les activitats i els espais d'aquest Calders Juga 2023 al lloc web de Caldaus.
[noticia]106005[/noticia]
Calders Juga 2023: Nova edició del Festival de jocs de taula de la Catalunya Central
Se celebrarà el proper 14 d'octubre i incorpora importants novetats
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2023 a
les 15:43
Et pot interessar
-
Societat
Les Escoles Verdes de Súria tanquen el curs amb tres dies d'activitats ambientals
-
Societat
El Servei d'Oncologia Radioteràpica de Manresa commemora una dècada d'activitat
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa farà tractaments fitosanitaris a l'arbrat urbà aquesta setmana
-
Societat La plaça Major de Manresa acollirà una nova revetlla infantil de Sant Joan sense petards
-
Societat
Emoció i nervis a Montserrat hores abans de l'arribada del papa Lleó XIV
-
Societat
Una butlleta validada a Manresa guanya prop de 149.000 euros a l'Euromillones
