El proper 14 d'octubre, Calders acollirà de nou el Calders Juga, el festival de jocs de taula moderns organitzat per l'associació Caldaus que dedicarà tota un dia (i part de la nit) a l'univers del joc de taula.
L'any passat, el Festival va agafar embranzida pròpia i, desmarcant-se de la festa major, va dedicar tot un dia exclusivament al món dels jocs de taula moderns. La jornada va ser un èxit i enguany repetim format, incorporant noves activitats i aprofitant espais singulars i emblemàtics del poble de Calders com l'antiga fàbrica tèxtil. A més, s'amplien els horaris amb el Calders Juga by Nigth.
El dissabte 14, des de les 10 del matí fins a les 3 de la matinada, Calders es convertirà en un brollador de propostes lúdiques pensades per a tots els públics, des de famílies fins a jugadors experts. Al Calders Juga 23, s'hi podrà trobar un mercat d'intercanvi i venda de jocs de segona mà, botigues, jocs tradicionals i d'habilitat, sessions de rol en llocs únics com la Fàbrica o la presó de Calders, la presència d'autors de jocs com Ferran Renalias (Lacrimosa, La Batalla de Versalles), Guillem Coll (Cazamanzanas, Nilo) o Dani Garcia (Barcelona), així com tornejos i partides de jocs de taula més avançats que requereixen inscripció prèvia. També disposarem d'un espai especial per als més petits.
Podeu trobar tota la informació relativa a la programació, els horaris, les activitats i els espais d'aquest Calders Juga 2023 al lloc web de Caldaus.
[noticia]106005[/noticia]
Calders Juga 2023: Nova edició del Festival de jocs de taula de la Catalunya Central
Se celebrarà el proper 14 d'octubre i incorpora importants novetats
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 12 de setembre de 2023 a les 15:43
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Pineda de Bages esclaten pels constants talls de llum
-
Societat Tall de trànsit al carrer Llussà de Manresa, divendres
-
Societat Restablert el trànsit a la cruïlla del carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor
-
Societat La Plataforma per les Pensions denuncia la manca de resposta de la Generalitat
-
Societat Desnonen a Manresa una família vulnerable malgrat el diagnòstic de discapacitat del pare
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra