La plataforma Salvem Calders ha portat a terme aquest dimecres al migdia diversos talls de carretera per exigir una transició energètica "justa", en el marc de la dotzena de talls programats a tot el país convocats per la Xarxa Catalana per una Transició Energètica Justa, que aplega un centenar de plataformes d'arreu de Catalunya.
En el transcurs de l'acte de protesta, la plataforma ha fet sis talls de quinze minuts amb intervals de cinc minuts per repartir fulletons i explicar als conductors quines són les seves reclamacions. En total s'han aturat uns dos-cents vehicles dels quals s'han aconseguit 187 signatures en contra de les macrocentrals de renovables al Moianès. Calders té diversos projectes de macroparc solar previstos.
La majoria dels conductors han estat receptius a les explicacions donades i en general no hi ha hagut cap problema més enllà d'algun conductor més nerviós i alguna urgència mèdica.
[naciomanresa]
Calders talla la carretera per exigir una transició energètica «justa»
Societat
Al municipi del Moianès hi ha diversos projectes de macroparc solar previstos
ARA A PORTADA
-
Societat Internament en règim tancat per als dos menors detinguts per l'homicidi a Manresa Neus Climent
-
Successos «Un crim pot passar en qualsevol moment, però ara la prevenció és molt més laxa» Pere Fontanals
-
Successos A què s'enfronten els menors detinguts per l'homicidi de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
-
Publicat el
06 de desembre de 2023 a
les 16:22
Actualitzat el
06 de desembre de 2023 a les
16:27
Et pot interessar
-
Societat
USTEC, CGT i Intersindical desconvoquen la vaga educativa pel Bloc 8 de Manresa
-
Societat
La línia Manresa-UAB guanyarà 18 noves expedicions
-
Societat
El carrer Josep Guitart de Manresa quedarà tallat quatre dies per la segona fase d'asfaltatge
-
Societat
Educació elimina una línia de segon de Batxillerat al Guillem Catà a una setmana de l'inici de curs
-
Societat
Tres setmanes d'obres a la carretera de Santpedor per renovar la xarxa d'aigua potable
-
Societat
Talls de trànsit a la C-16 i la BV-4511 per treballs d'electrificació del polígon Carretera de Berga II
