La plataforma Salvem la Plana de Sallent organitzarà aquest diumenge una caminada fins a la zona afectada per la possible requalificació urbanística a tocar del barri de la Rampinya per crear consciència entre els veïns del municipi i els seus visitants.
L'excursió sortirà a les 11 del matí des del pont de la C-16 al barri de la Rampinya i anirà fins a la zona afectada pujant el turó fins a la Plana. Es tracta d'una excursió curta, d'uns 30 minuts.
Al voltant de la 1 del migdia, un cop a la Plana, s'hi farà un vermut, es donarà a conèixer el problema i es convidarà els participants a donar suport a la lluita veïnal per salvar aquest paratge pel seu valor paisatgístic, ecològic i social, ja que molts veïns s'hi escapen a passejar. El preu col·laboratiu del vermut serà de 5 euros.
[noticia]106885[/noticia]
Caminada a la Plana de Sallent per conscienciar sobre el seu valor paisatgístic i social
Societat
Es portarà a terme aquest diumenge al matí i acabarà amb un vermut
ARA A PORTADA
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea Educativa del Bages crida a la vaga: «Sense recursos no es pot començar amb normalitat» Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027 Pere Fontanals
Publicat el
04 de febrer de 2023 a
les 15:23
Actualitzat el
04 de febrer de 2023 a les
15:33
Et pot interessar
-
Societat
Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència
-
Societat
Manresa tallarà el carrer Gaudí per renovar el paviment durant cinc dies
-
Societat
La Clínica Odontològica Universitària de Manresa incorpora 46 estudiants de quart curs
-
Societat
Castellbell i el Vilar estrena el local social de la Vall de Montserrat
-
Societat
«Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa»
-
Societat
El Bages supera els 40ºC dos dies seguits i encadena un segon rècord al setembre
