Sant Vicenç de Castellet intensifica aquest mes de desembre la campanya solidària per recollir aliments per a les famílies més desafavorides del municipi. Els aliments més necessaris són llet, llet infantil, cereals, llegums, llaunes de conserva, oli, etc. Totes les persones poden portar els aliments a l'OAC de l'Ajuntament o a les dependències de Serveis Socials del consistori cada matí de 9 a 1 dilluns, dimecres i divendres. Altres productes que també es recullen són bolquers, sabó per la roba i productes d'higiene personal.
Recollida de joguines
En paral·lel i aprofitant que les dates de Nadal són ben a prop també s'ha iniciat una campanya sota el lema ‘Cap nen ni nena sense joguines' en què es recullen joguines noves. Es poden portar fins al 22 de desembre a l'Ajuntament i als Serveis Socials tots els matins i les tardes de dilluns i dimecres de 4 a 7 a l'OAC.
Campanya solidària per recollir aliments i joguines a Sant Vicenç
"Aquest Nadal regala somriures", és el lema de la iniciativa
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2011 a les 13:44
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara