Els vehicles que circulin en direcció plaça de la Creu es desviaran pels carrers Valentí Almirall, Guifré el Pilós i avinguda Bases de Manresa per arribar a la plaça.
Aigües de Manresa iniciarà el proper dilluns, 16 de gener, els treballs de canalització d'aigua potable i connexió d'escomesa de clavegueram davant la fi nca situada a la carretera Santpedor 142-152, entre el carrer Doctor Trueta i la plaça de la Creu.
Les obres, que duraran unes dues setmanes, obligaran a modificar el trànsit de forma que els vehicles que circulin en direcció plaça de la Creu es desviaran pels carrers Valentí Almirall, Guifré el Pilós i avinguda Bases de Manresa per poder accedir a la plaça de la Creu.
ARA A PORTADA
-
-
Una baralla al Guardiolenca - Balsareny de Tercera acaba als jutjats per diverses agressions Pere Fontanals
-
El pàrquing de la nova Delegació del Govern requerirà microvoladures amb última tecnologia Pere Fontanals
-
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal Redacció
-
Publicat el 12 de gener de 2012 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat
Manresa inicia millores en quinze trams de camins rurals amb una inversió de 47.000 euros
-
Societat
Mor Secundí Soldevila, exalcalde de Navarcles, als 89 anys
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada sobre cognició i salut
-
Societat
Sant Fruitós recupera un antic camí rural i millora la connexió amb Torroella de Baix
-
Societat
L'Escola Sant Ignasi de Manresa recapta 545 euros per La Marató amb una caminada solidària
-
Societat
Olga Sánchez, nova presidenta del patronat de la Fundació Montepio
