La Unitat de Manteniment de la via pública de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que aquest dimecres, 7 de setembre, s'iniciaran els treballs d'arranjament del paviment de la carretera de Vic a l'alçada del nº 193, a l'entrada de la ciutat.
Amb motiu d'aquests treballs, que previsiblement duraran dos dies, s'ocuparan els dos carrils de circulació e n direcció al centre de la ciutat i s'habilitaran els dos sentits de circulació pels dos carrils d'accés a plaça Prat de la Riba.
Canvis de trànsit per obres a la ctra. de Vic de entrada a Manresa
A partir de dimecres durant dos dies
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2011 a les 16:46
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix