Aquest diumenge se celebrarà la desena edició del cros escolar de Cardona a les instal·lacions de la zona esportiva de La Coromina. La prova l'organitzen conjuntament l'Ajuntament de Cardona i el Consell Esportiu del Bages, amb la col·laboració de les AFA dels centres educatius del municipi i la Fundació SHE.
Com a novetat d'enguany, les curses de categoria mini es faran juntes sempre que el volum de participants ho permeti per seguretat. Pel que fa a la participació, aquesta prova és puntuable per a la fase comarcal de cros dels jocs esportius escolars de Catalunya. Podran participar tots els infants de les tres escoles i l'institut, i també totes les persones inscrites de la comarca a través del Consell Esportiu del Bages.
L'organització es reserva el dret de poder modificar l'horari i el circuit de les curses si ho cregués necessari, així com la suspensió del cros si les condicions meteorològiques així ho aconsellen.
Cardona acollirà la desena edició del Cros Escolar aquest diumenge
Es portarà a terme a la zona esportiva de la Coromina
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2024 a les 17:48
Actualitzat el 18 de gener de 2024 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat Súria instal·la quatre contenidors per a la recollida exclusiva de restes vegetals de l'horta
-
Societat L'ICS Catalunya Central reuneix tots els equips directius del territori en la seva Jornada Anual
-
Societat Manresa acollirà la jornada inaugural d'un congrés internacional sobre educació en salut
-
Societat Afectacions de trànsit per treballs d'Aigües de Manresa al carrer Martí Julià