Cardona acollirà aquest dissabte, 17 de novembre, una nova edició de la Festa Literària Musical del Sol del Solsonès que impulsa aquesta entitat de suport a les famílies i les persones afectades per malalties mentals i drogodependències.
La cinquena edició de la Festa del Sol, se celebrarà al teatre Els Catòlics i comptarà amb l'assistència del Conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat, Josep Lluís Cleries que serà a Cardona per participar a la gala. L'acte començarà de 2/4 de 10 de la nit i reunirà diversos col·laboradors del teixit social i cultural de Cardona. Les entrades es poden adquirir al preu de 7 euros a l'Oficina de Turisme i 2 hores abans de l'espectacle al teatre Els Catòlics. Els beneficis que s'obtinguin de la gala es destinaran als projectes que porta a terme el Sol del Solsonès.
Entre els participants a la gala hi haurà el Ballet d'extraescolars de l'escola Mare de Déu del Carme, l'actuació dels alumnes de l'Escola municipal de Música, Musicant i del grup musical Nosaltres. També seran presents a la cita Montserrat Canal, Joan Gener i Fidel Gangonells que recitaran poesia. A la cita també hi participaran Roser Sucarrats i Laura de Castellet i Andrés Morente i Jordi Quintero. Completaran les actuacions musicals el SOL Canta i la Fònica de Freixinet. Marta Muixí serà l'encarregada de presentar l'acte. Al final de la gala es sortejarà una estada d'una nit i esmorzar per a dues persones al Parador Ducs de Cardona i un sopar per a dues persones al Vilar Rural de Cardona.
L'acte serà presidit per l'alcalde de Cardona, Ferran Estruch, acompanyat del Conseller de Benestar Social i Família, Josep Lluís Cleries, la regidora de Benestar Social i Salut, M. Elena Xixons i el president del Sol del Solsonès, Enric Serra. L'organització d'aquest esdeveniment és possible gràcies al marc de col·laboració que des de fa uns anys estan impulsant l'Ajuntament cardoní i el Sol del Solsonès que també ajuda a persones i famílies de la vila. També participa en l'organització Creu Roja de Cardona i diverses empreses i entitats de la vila que col·laboren per fer possible la festa.
Cardona acull dissabte la Festa del Sol del Solsonès
Hi assistirà el Conseller de Benestar Social, Josep Lluís Cleries
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de novembre de 2012 a
les 20:31
Et pot interessar
-
Societat
La Masoveria Urbana de Càritas Manresa, finalista al Festival de la Innovació Social
-
Societat
Castellbell i el Vilar completa la primera fase de rehabilitació del cementiri municipal
-
Societat
Mor Sílvia Flotats, funcionària històrica de Joventut i Universitats de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
Les faves seran les protagonistes del Mercat de la Terra de Sant Fruitós
-
Societat
Una inversió de 3,7 milions reduirà el risc d'inundacions al monestir de Montserrat
-
Societat
L'Institut Lacetània clou a Roma el projecte Erasmus+ sobre ciutadania digital
