Cardona se suma un any més a la lluita contra les drogodependències i les malalties mentals acollint la IV Nit Literària Musical del Sol del Solsonès que se celebrarà aquest dissabte 26 de novembre a les 10 de la nit al teatre Els Catòlics.
Aquesta nova edició de la Nit Literària Musical, que organitzen l'Ajuntament de Cardona, el Sol del Solsonès i Creu Roja de Cardona, comptarà amb la participació de diversos artistes, músics i entitats cardonines que any rere any col.laboren en la iniciativa. L'acte serà presidit per l'alcalde de Cardona, Ferran Estruch acompanyat de la regidora de Serveis Socials, Elena Xixons i el president del Sol del Solsonès, Enric Serra.
Enguany participaran a l'espectacle la Coral Cardonina, el grup de teatre El Traspunt, Musicant, El Sol canta i el grup Sapiens 1714, a més de Montserrat Canal, Jordi Santasusagna i Joan Gener. Durant l'acte, que serà presentat per Elena Company, es sortejarà una estada d'una nit i esmorzar per a dues persones al Parador Ducs de Cardona entre tots els assistents.
Les entrades per a la IVa Nit Literària Musical del Sol del Solsonès tenen un preu de 6 euros i es poden adquirir a l'oficina de turisme i al teatre 2 hores abans de la funció. Els beneficis que s'obtingui es destinaran als projectes de salut mental i drogodependències que porta a terme el SOL del Solsonès.
Cardona acull la IV Nit Literària Musical del Sol del Solsonès
Aquest dissabte a partir de les 10 de la nit al Teatre els Catòlics
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2011 a
les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
L'escola bressol Petit Estel de Súria obre una aula de lactants
-
Societat
Manresa il·luminarà la façana de l'Ajuntament de blau pel Dia contra el maltractament infantil
-
Societat
Del 49,5% al 87,9%: l'aplicació del porta a porta triomfa a Sant Joan
-
Societat
La Bertrana avança a bon ritme i preveu acabar les obres abans de finals d'any
-
Societat
Ampans impulsa la Jornada Talent per captar professionals del sector social a Manresa
-
Societat
Callús projecta un nou espai verd a la Font amb un estudi de la Diputació
