Cardona acollirà divendres una jornada tècnica sobre la gestió dels projectes de rehabilitació d'habitatges inclosos en Pla de Barris. La jornada l'organitza la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb l'Ajuntament de Cardona, i forma part del cicle Espais de Millora Urbana que impulsa l'organisme provincial.
Sota el títol "Com gestionem la rehabilitació. L'especificitat dels nuclis històrics" la jornada s'adreça bàsicament als responsables i coordinadors tècnics dels municipis que gestionen Plans de Barris i prestarà especial atenció als projectes d'intervenció integral de nuclis històrics o tradicionals. Està previst que participin a la sessió una trentena de municipis de la província de Barcelona que tenen concedit un projecte de Pla de barris.
L'alcalde de Cardona, Ferran Estruch presentarà la jornada acompanyat d'Anna M. Font, responsable de l'àrea de Millora Urbana de la Diputació de Barcelona. Seguidament intervindran Nydia Tremoleda, antropòloga i Brígida Manau, responsable de l'oficina del nucli antic de Cardona
La primera part de la jornada se centrarà en la gestió diària dels projectes de rehabilitació d'habitatges mentre que el segon bloc es basarà en l'anàlisi del cas concret del municipi de Cardona, que l'any passat va finalitzar el seu Projecte d'Intervenció Integral del nucli antic. En aquest sentit, la jornada finalitzarà amb una visita al nucli antic de Cardona que permetrà als assistents conèixer les actuacions de millora de l'espai urbà que s'han realitzat a la vila en el marc del Pla de Barris.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’abril de 2012 a les 23:06
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà