L'Ajuntament de Cardona, de la mà de la regidoria de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, ha iniciat un pla d'aparcaments que permetrà ampliar l'oferta d'espai per estacionar a diversos punts del municipi. Concretament, a la plaça del Vall, al carrer Raval de Sant Joan (davant el Portal de Graells) i a la plaça Guifré el Pilós. L'objectiu, apunta la regidora de Mobilitat, Lluïsa Aliste, és "afavorir la connexió amb el centre històric i a la zona comercial de la vila", així com augmentar el nombre de places d'aparcament.
A la plaça del Vall s'han habilitat sis places i una zona de càrrega i descàrrega amb estacionament limitat a l'horari comercial, mentre que a la plaça Guifré el Pilós, al costat de la Biblioteca Municipal, s'hi ha afegit trenta-dues places de dilluns a divendres amb l'ampliació de la pista de dalt els caps de setmana. Al carrer Raval de Sant Joan s'ha habilitat també una zona d'aparcaments que compta amb trenta places.
Noves zones d'estacionament per les obres del Rastrillo
En paral·lel, i a causa de les obres que han començat aquest dilluns a l'avinguda Rastrillo, s'habiliten tres places davant l'antiga Oficina de Turisme com a zona de càrrega i descàrrega i cinc a la plaça Santa Eulàlia, amb estacionament limitat a l'horari comercial.