El passat mes de juliol, Nació Manresa va publicar que Càritas Manresa i l'ajuntament de la ciutat havien presentat un projecte de masoveria urbana per ajudar a facilitar l'accés a habitatge a persones en risc d'exclusió social. Es tracta d'una iniciativa que té l'objectiu d'atraure propietaris de pisos que necessitin ser reformats per oferir-los a famílies necessitades que facin les tasques de rehabilitació d'aquests habitatges, arran d'una proposta presentada per ERC en el ple ordinari del passat mes de març, que es va aprovar per majoria.
Així doncs, Càritas es congratula d'haver pogut assolir amb èxit la primera part d'aquesta acció, que ha consistit en la rehabilitació de quatre habitatges situats al carrer Sant Miquel número 29 de Manresa i agraeix a l'ajuntament de la ciutat l'aportació econòmica que va fer durant el 2015 (10.000 euros).
És per això que l'entitat ha programat una visita de portes obertes pels habitatges que es durà a terme el dimecres 9 de març a les dotze del migdia.
El desenvolupament del projecte de masoveria urbana forma part del programa d'accions engegades i encaminades a assolir l'objectiu d'assegurar que la gestió del parc d'habitatges de la ciutat garanteixi el dret a un habitatge digne per a tothom. El projecte s'emmarca també en el conveni de col·laboració signat entre l'Ajuntament de Manresa i Càritas per implementar el programa a la ciutat de Manresa.
Càritas assoleix amb èxit la primera acció del programa de masoveria urbana
Societat
S'han rehabilitat quatre habitatges del carrer Sant Miquel per oferir-los a famílies necessitades
ARA A PORTADA
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Política Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus Pere Fontanals
-
Publicat el
25 de febrer de 2016 a
les 10:24
Actualitzat el
25 de febrer de 2016 a les
10:26
Et pot interessar
-
Societat
Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
-
Societat
«Navàs t'apassiona» tornarà el novembre amb nou tapes maridades amb vins del Pla de Bages
