Càritas Arxiprestal Manresa ha engegat la quarta edició del curs de formació de Polivalència en el peonatge agrari, on hi participen 14 persones, i que té com a objectius l'adquisició de competències tècniques i transversals dels participants, el desenvolupament de pràctiques no laborals en entorn real de treball, la inserció laboral dels participants i el treball en xarxa amb actors relacionats amb els sectors. El curs és trimestral i acabarà el 22 de desembre.
Bona part de la formació es fa als horts de la casa Costafreda que gestiona Càritas. Algunes sessions de formació es fan al Portal de Càritas Manresa; la part de construcció de marges de pedra seca al Parc del Secà del Consorci del Bages per la gestió dels residus; la poda d'oliveres a una finca de la Torre Santa Caterina, i la part de vinya al Celler el Molí del Collbaix.
Càritas Manresa imparteix diferents cursos de formació per oferir oportunitats a les persones per ser autosuficients. Complementa l'acció formativa amb l'acompanyament per buscar feina. Aquests programes formatius tenen per objectiu acompanyar les persones en risc d'exclusió social i facilitar els aprenentatges necessaris per accedir a un treball digne.
Aquest curs està finançat pel Centre d'Iniciatives per l'Ocupació (CIO) de l'Ajuntament de Manresa.
Càritas engega la quarta edició del curs de formació de Polivalència en el peonatge agrari
Hi participen 14 persones que treballaran tant la teoria com la pràctica
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2021 a les 16:21
Actualitzat el 25 d’octubre de 2021 a les 16:28
Et pot interessar
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada sobre cognició i salut
-
Societat
Sant Fruitós recupera un antic camí rural i millora la connexió amb Torroella de Baix
-
Societat
L'Escola Sant Ignasi de Manresa recapta 545 euros per La Marató amb una caminada solidària
-
Societat
Olga Sánchez, nova presidenta del patronat de la Fundació Montepio
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa canvia el sentit dels carrers Vallès i Terrassa
-
Societat
El Rotary Club de Manresa premia la Fundació Montepio amb el 24è Premi Simeó Selga
