Aquest final d'agost és previst que acabin les obres per consolidar el talús que havia quedat en una situació inestable al tram de camí de la baixada de la Bauma fins al Borràs a Castellbell i el Vilar. Els operaris han treballat durant dos mesos en unes feines complexes, des del punt de vista geològic, per poder estabilitzar tot aquest tram de vorera a partir de les tasques de cimentació profunda del talús.
L'actuació ha estat finançada per la Diputació de Barcelona en el marc del Programa d'ajuts per a emergències municipals amb una aportació total de 242.000 euros, que ha cobert el cost íntegre de l'obra.
Aquest tram de camí que uneix els nuclis de la Bauma i del Borràs havia patit esllavissades i ara s'han pogut corregir els desperfectes existents. Els operaris han tornat a col·locar la barana de seguretat per assegurar la circulació a peu dels vianants.
Castellbell acaba les obres per consolidar el talús del tram de camí de la baixada de la Bauma
L'actuació ha estat finançada per la Diputació en el marc del Programa d'ajuts per a emergències municipals amb una aportació total de 242.000 euros
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 26 d’agost de 2022 a les 16:11
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent