Castellbell i el Vilar s'afegeix aquest mes maig al Clean up day amb activitats de conscienciació sobre la importància de mantenir net i endreçat l'entorn natural del municipi. L'acció més destacada serà una activitat de neteja a la llera del riu Llobregat al nucli de la Bauma que comptarà amb la col·laboració de l'alumnat de l'escola i de l'institut. L'operació de neteja es farà el 20 de maig de 10 a 12 del matí.
[h3]Taller de decoració[/3]
En el marc dels actes previstos per al 20 de maig, a la tarda, també s'ha programat un taller creatiu per aprendre a decorar una torreta de fusta que es farà al pati de l'Ajuntament. L'activitat té capacitat per a vint persones i un preu de 6 euros (inclou el material del taller).
El programa d'actes a Castellbell i el Vilar, que s'emmarca una acció que és comuna a tot Europa, està organitzat per Agbar amb la col·laboració de les àrees d'Educació i Medi Ambient de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar.
Castellbell farà una acció de neteja a la llera del riu a la Bauma en el marc del «Clean up day»
Societat
També es programarà un taller creatiu per aprendre a decorar una torreta de fusta al pati de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
09 de maig de 2022 a
les 15:56
Actualitzat el
09 de maig de 2022 a les
16:02
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
