Castellbell i el Vilar acull l'exposició «Heroïnes»

Del 12 al 25 de setembre es pot visitar a la Sala de Plens de l'Ajuntament

Publicat el 13 de setembre de 2011 a les 19:36

Del 12 al 25 de setembre es pot visitar a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar l'exposició "Heroïnes", organitzada conjuntament entre l'àrea de polítiques d'igualtat de l'ajuntament de Castellbell i el Vilar i la secció local de l'Associació contra el càncer, amb el suport de l'Associació Espanyola contra el càncer.

Aquesta exposició vol ser una declaració de les principals emocions que es viuen en l'afrontament del càncer de mama: l'abatiment, la ràbia, la impotència, el coratge, la força, l'alegria,... en un context estoic, però protagonitzat des de la naturalesa humana, de dones reals a través de les quals s'endevina el missatge de l'esperança.

Una fusió d'art, imatges corporals, fortalesa, valor i creativitat amb unes protagonistes i un escenari: la dona i la lluita contra el càncer.