L'Ajuntament de Castellbell i El Vilar i Castellbell Residencial han assolit un acord pel que fa a l'ús de dos solars del Borràs. Per una banda, Castellbell Residencial fa cessió a l'Ajuntament del solar ubicat al carrer Maria Aurèlia Capmany, tancant així una compensació que venia dels anys setanta, quan es van construir els pisos. D'altra banda, s'ha acordat un contracte amb un lloguer simbòlic perquè l'Ajuntament pugui disposar, per un període de 10 anys, de l'espai d'aparcament de l'antiga fàbrica Torcidos Ibéricos. Aquests espais seran destinats a zona d'aparcament i l'Ajuntament té previst obrir-hi un accés, a l'alçada del número 55 del carrer Joaquim Borràs.
Amb aquesta actuació s'integra un espai mes al poble, es guanya mobilitat i es descongestiona l'aparcament al municipi. També s'està estudiant reubicar el mercat municipal en aquests nous espais per facilitar la creació d'un nucli comercial entre els botiguers i paradistes.
Castellbell i el Vilar ampliarà les zones dedicades a aparcament
A dos dos solars del Borràs
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’agost de 2016 a
les 16:50
Actualitzat el
11 d’agost de 2016 a les
16:54
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
