L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar i Manresa 2022 organitzen una sortida gratuïta per conèixer la Manresa ignasiana aquest proper mes de desembre. L'activitat guiada recorrerà la Cova de Sant Ignasi, la basílica de la Seu, el carrer del Balç i l'espai Manresa 1522 en què es posarà el punt final a la sortida amb un tastet del Pelegrí.
El consistori vol fomentar els lligams històrics del municipi amb Manresa i el seu patrimoni ignasià i es vol posar en valor que Ignasi de Loiola va passar per Castellbell i el Vilar en el marc del seu camí entre Montserrat i la capital del Bages l'any 1522.
[intext1]
[h3]Inscripció gratuïta[/h3]
Les inscripcions per participar a la sortida són gratuïtes i s'han de fer a través de la pàgina web de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar. L'activitat Castellbell i el Vilar a la Manresa d'Ignasi de Loiola s'ha programat per al 5 de desembre i la sortida en grup amb autobús es farà des de la plaça de Valentí Puig a les 9.30 hores. Per a més informació es pot contactar amb l'Ajuntament a través del telèfon 93 834 03 50.
[intext2]
Castellbell i el Vilar organitza una sortida per conèixer la Manresa ignasiana
Serà el 5 de desembre amb una visita guiada a la Cova, a la Seu, al carrer del Balç i a l'espai Manresa 1522
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de novembre de 2022 a
les 19:39
Actualitzat el
15 de novembre de 2022 a les
19:44
Et pot interessar
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
