Centenars de cigonyes han fet nit aquest dilluns a Sallent. L'església de Santa Maria ha estat un dels llocs preferits per fer la parada, però qualsevol edifici que sobresortís per sobre de la mitjana era bon lloc per aturar-se. Les cigonyes són aus que passen els mesos d'estiu en països del centre-nord d'Europa, i que quan s'acosta la tardor migren cap a l'Àfrica.
Per fer-ho tenen diverses rutes de migració, i no és estrany veure cada any aus d'aquest tipus que creuen o fan parada al Bages. Tot i així, enguany la població de cigonyes que s'ha aturat a Sallent és dels més nombrosos que es recorden per aquestes latituds.
Centenars de cigonyes fan parada a Sallent
Es troben en plena migració del centre d'Europa cap a l'Àfrica
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2020 a
les 20:42
Actualitzat el
08 de setembre de 2020 a les
20:44
Et pot interessar
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Societat
Les piscines de Sant Fruitós estrenaran un sistema més eficient d'aigua calenta
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà un vespre gastronòmic a la carn de caça el proper divendres
