Cinc persones han quedat ferides de gravetat aquest dijous a la tarda en un accident de trànsit a la C-55, dins el terme municipal de Castellbell i el Vilar (Bages). Segons han informat els Bombers, el sinistre s'ha produït pels voltants de les quatre i deu de la tarda quan dos cotxes han xocat frontalment a l'altura del quilòmetre 18,5 de la C-55, en un tram de fort pendent i doble carril per banda. Com a conseqüència de la topada, l'únic ocupant d'un dels vehicles implicats -un Fiat Punto- ha patit ferides de gravetat mentre que els quatre ocupants de l'altre automòbil -un Renault 11- també han quedat ferits greus, un dels quals molt greu i traslladat en helicòpter a l'Hospital de Bellvitge.
Dilluns passat, un altre accident al mateix tram, en aquella ocasió entre cinc vehicles, també tenia com a resultat cinc persones ferides. Veure notícia.
Cinc ferits de gravetat en un nou xoc a la C-55 a Castellbell i el Vilar
Societat
És el segon accident amb cinc ferits que es dóna al mateix tram de la C-55 amb tres dies de diferència
ARA A PORTADA
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
Publicat el
03 de març de 2011 a
les 22:12
Et pot interessar
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
-
Societat
Un segon premi de la Loteria Nacional deixa un bitllet premiat a Manresa
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris
-
Societat
Castelltallat es bolca amb l'eclipsi de Sol, que oculta el 99,6% de l'astre
