La jutge que investiga el cas del pallasso i exregidor de Sant Joan de Vilatorrada Jordi Pesarrodona ha citat a declarar com a investigat el guàrdia civil que presumptament el va agredir amb una porra a l'escola Joncadella, al Bages, durant la celebració de l'1-O. La magistrada el cita pel proper dia 16 de novembre.
Pesarrodona va declarar com a víctima de les càrregues policials el passat 7 de setembre i, en la seva declaració, va poder identificar l'agent que el va colpejar amb la porra a l'escola Joncadella. A conseqüència d'això, la jutge va demanar a la Guàrdia Civil que identifiqués aquest agent. Es tracta del vuitè agent de la Guàrdia Civil investigat al Bages i el primer de l'Escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada.
Es dona el cas que la primera magistrada que es va fer càrrec d'aquest cas el va arxivar, però l'actual titular del jutjat d'instrucció número 2 de Manresa va revocar aquest arxiu al considerar que s'havien vulnerat els drets de Pesarrodona en no haver-lo permès declarar.
Citen a declarar com a investigat el guàrdia civil que presumptament va agredir Pesarrodona l'1-O
L'agent haurà d'anar als jutjats de Manresa el proper 16 de novembre
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2020 a les 18:22
Actualitzat el 02 d’octubre de 2020 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix