Segurament un impressor o un dissenyador gràfic ens confirmaria que no és el mateix to pantone, però a primer cop d'ull la carpa que ha preparat l'Ajuntament de Manresa per conscienciar sobre la recollida concertada de voluminosos a través del 010, i que divendres estava muntada a la plaça Sant Domènec, és d'un taronja molt, molt molt similar al que usa Ciutadans en la seva imatge.
Tant, que qualsevol que passava per l'indret podria creure que el partit espanyolista es trobava fent ja precampanya per a les eleccions al Parlament del 14-F, ara que tot sembla indicar que tindrà uns resultats molt magres. Fins i tot un cor gran a cada lateral de la lona recorda el cor de Ciutadans amb senyera, rojigualda i europea. El missatge, "Una Manresa millor", tampoc no aclaria massa cosa.
Ja més de prop i llegit amb deteniment, es veu petit el logotip de l'Ajuntament de Manresa, i sobretot quan es veuen les agents cíviques repartint informació i explicant com s'ha de fer per retirar voluminosos de casa de forma adequada, es comprova que només havia estat un miratge.
[noticia]94581[/noticia]
Ciutadans ja fa campanya per al 14-F a Manresa? No, és la carpa de l'Ajuntament del 010
La carpa per conscienciar sobre la recollida concertada de voluminosos és taronja amb un cor ben gran al mig
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2020 a
les 20:51
Et pot interessar
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
-
Societat
Una vuitantena de persones reivindiquen la col manresana en un sopar a Santpedor
